با جیرجیرکها

با جیرجیرکها

دلم برای جیرجیرکها تنگ است
با جیرجیرکها

با جیرجیرکها

دلم برای جیرجیرکها تنگ است

به همین راحتی

لحظه هایی است که بی مهابا ....   

با کلماتی که به سادگی بر زبان می رانی ....

باران درد را بر ایوان آرزوهایم می کوبی! ...

به همین راحتی عاشقانه های فیروزه ایم را به دست آب می سپاری! ...

ویرانه ای به جای می ماند از فراموشی!!! ...

کاش اندکی مهربان تر ....

اندکی آرامتر بودی .... 


 

نظرات 8 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 11:52

دلمان که میگیرد تاوان لحظه هاییست که عاشق میشویم

sina شنبه 27 آبان 1391 ساعت 23:11

عجب گفتی عاطفه، گور پدر عاشقی . . .
جفنگ کردم. ولی بد دردیه.

aram جمعه 24 آذر 1391 ساعت 16:10


الهام جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 01:40 http://www.paberekab.blogfa.com

فاصله ها دروغ هستند ....وقتی مهربانی تو از دور هم احساس میشود.

سلام دوست خوبم وب نازی داری

31شهریور تولد عزیزمه

ممنونت میشم اگه با ی متن زیبا یا یه جمله قشنگ تو تولدش شریک باشی و تولدشو بهش تبریک بگی و بهم کمک کنی تا 31 یا 70 تا تبریک واسش جمع کنم
********************************************
آسانسوری شده ام

تنها

در برجی متروک

که سال هاست

بهانه ای برای اوج گرفتن

نداشته است

به خانه ام بیا

خسته ام

از این همه ایستادگی

مـــــــــــــــــرسی بابت تبریک خوشحال شدم اومدی

لیلا ملکیان یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 23:28 http://yasedosti.blogfa.com

وب خوبی دارید تبریک میگم
موفق و موید باشید

ارزو دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 11:46 http://www.arezoo00.blogfa.com

زیبا بود مرسی از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد